Sommaren är över ……

Hej på er alla konstdiggare! Hoppas ni har det bra, det har jag!

Ja sommaren är över , men värmen är fortfarande här och förgyller vår vardag och fest några dagar till.

Har du kommit i gång med jobbet? Som Konstkommunikatör och egenföretagare har sommaren inte inneburit ledighet i helhet, bara ett annat fokus! Hur är det varit för dig?

Just nu är jag i Stockholm och sitter på Kungsholmen och jobbar. En bra plats att vara på för mig just nu och i hotell lobbyn träffas många och jobbar gör många till min glädje.

Är upplevelsen det viktigaste när det gäller konst? Vad ser du först när du kommer in i en offentlig byggnad ? Vad fångar ditt ögas intresse? Då är det inte människor jag menar.

Hör av dig ! IMG_7644_1024

 

Kommentera

